• Tydzień 19 2019 r. środa, 15.05.2019- W dniu 08.05.2019 r. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu za pismem WOO-II.4222.1.2018.JS.9 wydał postanowienie dotyczące uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia w ramach przeprowadzenia ponownej oceny oddziaływania na środowisko przed wydaniem decyzji ZRID. Postanowienie zawiera warunki, jakie należy spełnić na etapie realizacji i eksploatacji przedsięwzięcia oraz nakłada obowiązek przeprowadzenia analizy porealizacyjnej dla inwestycji. Dnia 10.05.2019 r.…
  • Tydzień 16 2019 r. wtorek, 30.04.2019- Dnia 18.04.2019 r. w Biurze Inżyniera odbyła się Rada Techniczna nr 20. Tematem spotkania były bieżące sprawy projektowe oraz przebieg spraw administracyjno-kontraktowych. Wykonawca przedstawił stan weryfikacji oraz zatwierdzenia Projektów Wykonawczych branży drogowej, kanalizacji deszczowej i branży melioracyjnej, a także przebieg postępowania wydania decyzji ZRID procedowanego przez Urząd Wojewódzki w Poznaniu. Wykonawca oczekuje na wydanie decyzji…
  • Tydzień 14 2019 r. poniedziałek, 15.04.2019- Trwa okres projektowania. Wykonawca uzyskał dotychczas zatwierdzenie Projektów Wykonawczych dla branży mostowej, branży konstrukcyjnej – ekrany akustyczne oraz rozbiórki, branży teletechnicznej, instalacyjnej, elektroenergetycznej i kolejowej. W dalszym ciągu trwają prace nad złożeniem do przeglądu Inżyniera kompletu dokumentacji STWiORB dla pozostałych robót. Dnia 05.04.2019 r. w Biurze Inżyniera odbyła się Rada Budowy nr 18. Podczas spotkania…
  • Tydzień 13 2019 r. poniedziałek, 15.04.2019- W dniu 26.03.2019 r. w siedzibie GDDKiA o. Opole odbyła się Rada Techniczna nr 19. Na spotkaniu omówione zostały sprawy projektowe dotyczące Projektu Wykonawczego branży drogowej. Przyjęto stanowisko do uwag Inżyniera oraz postanowiono, że Wykonawca przedstawi nowe rozwiązanie konstrukcyjne zbiorników retencyjnych. W zakresie spraw administracyjno-kontraktowych omówiono przebieg postępowania procedowanego przez Urząd Wojewódzki wniosku o wydanie…
  • Tydzień 10 2019 r. wtorek, 12.03.2019- Trwa okres projektowania. Wykonawca złożył do przeglądu Inżyniera uzupełnione opracowania PW branży mostowej, drogowej oraz przezbrojeniowej. Trwa weryfikacja złożonych opracowań przez Zespół Inżyniera. W dalszym ciągu Wykonawca kontynuuje prace nad złożeniem kompletu dokumentacji STWiORB dla pozostałych robót. W dniu 08.03.2019 r. w Biurze Inżyniera odbyła się Rada Budowy nr 17. Celem spotkania było omówienie postępu…
  • Tydzień 8 2019 r. czwartek, 28.02.2019- W dniu 21.02.2019 r. w siedzibie GDDKiA o. Opole odbyła się Rada Techniczna nr 18. Spotkanie miało charakter podsumowujący prace projektowe nad PW branży drogowej, mostowej i konstrukcyjnej – ekrany akustyczne. Podczas spotkania przyjęto ostateczne stanowisko do uwag Zamawiającego i Inżyniera do Projektów Wykonawczych.
  • Tydzień 6 2019 r. środa, 20.02.2019- Trwa okres projektowania. Zespół Inżyniera zakończył prace nad weryfikacją Projektów Wykonawczych branży drogowej, mostowej oraz przezbrojeniowej. W dalszym ciągu Wykonawca kontynuuje prace nad PW kanalizacji deszczowej, melioracji, oświetlenia drogowego, zieleni drogowej oraz PW docelowej organizacji ruchu. Trwa opracowywanie przez Wykonawcę specyfikacji STWiORB dla branży drogowej i mostowej. Specyfikacje w zakresie branży elektroenergetycznej, teletechnicznej i konstrukcyjnej…
  • Tydzień 3 2019 r. wtorek, 22.01.2019- Trwa okres projektowania. Prace projektowe nad Projektami Wykonawczymi branży drogowej, mostowej oraz przezbrojeniowej zostały zakończone i opracowania zostały złożone do przeglądu Inżyniera. W dalszym ciągu Wykonawca kontynuuje prace nad PW kanalizacji deszczowej, melioracji i oświetlenia drogowego. W dniu 15.01.2019 r. odbyła się Rada Budowy nr 15. Wykonawca przedstawił dotychczasowy postęp prac za okres sprawozdawczy (grudzień…
  • Tydzień 1 2019 r. poniedziałek, 14.01.2019- Trwają prace projektowe nad opracowaniem Projektów Wykonawczych, STWiORB i Przedmiarów Robót branży drogowej, kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego oraz branży przezbrojeniowej. Wykonawca złożył do przeglądu Inżyniera komplet dokumentacji PW dla obiektów inżynierskich. Trwa ich weryfikacja przez Zespół Inżyniera.
  • Tydzień 51 2018 r. środa, 9.01.2019- Trwa etap opracowania Projektów Wykonawczych, Specyfikacji Technicznych i Przedmiarów Robót. Wykonawca uzyskał uzgodnienie Projektu Wykonawczego branży przezbrojeniowej dla przebudowy kolizji sieci elektroenergetycznej sN i nN. W dalszym ciągu na uzgodnienie z gestorami oczekują PW przebudowy sieci WN oraz Projekt Wykonawczy przebudowy sieci teletechnicznej. Wykonawca w dniu 17.12.2018 r. przekazał do Wojewody Wielkopolskiego ostateczne wyjaśnienia oraz…
  • Tydzień 49 2018 r. czwartek, 13.12.2018- Trwa okres projektowania. Wykonawca kontynuuje prace projektowe nad Projektami Wykonawczymi branży drogowej, mostowej, kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego oraz przezbrojenia sieci. Trwa również opracowywanie dokumentacji STWiORB i Przedmiarów Robót dla przebudowy infrastruktury technicznej i pozostałych robót. Dnia 07.12.2018r. w siedzibie GDDKiA o. Opole odbyła się Rada Budowy nr 14. Wykonawca przedstawił zaawansowanie prac projektowych, planowane działania…
  • Tydzień 48 2018 r. środa, 5.12.2018- Wykonawca kontynuuje prace projektowe nad Projektami Wykonawczymi (branża drogowa, mostowa, kanalizacja deszczowa, oświetlenie drogowe oraz przezbrojenia sieci). PW dotyczący przebudowy uzbrojenia sieci elektroenergetycznej i teletechnicznej w dalszym ciągu oczekuje na uzgodnienie z gestorami sieci. Wykonawca złożył do przeglądu Inżyniera PW przebudowy sieci gazowej i trwają prace nad jego weryfikacją. Dnia 30.11.2018r. Wykonawca wystąpił do Urzędu…
  • Tydzień 47 2018 r. wtorek, 27.11.2018- Trwa okres projektowania. Wykonawca kontynuuje prace nad Projektami Wykonawczymi branży drogowej, mostowej oraz przezbrojenia sieci. Ponadto opracowywane są w dalszym ciągu PW dla kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego oraz instrukcji eksploatacji i utrzymania. Wojewoda Wielkopolski w piśmie z dnia 15.11.2018r. skierowanym do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska zawnioskował na podstawie art. 86, w związku z art. 89…
  • Tydzień 46 2018 r. wtorek, 20.11.2018- Wykonawca oczekuje na wydanie decyzji ZRID. Wojewoda Wielkopolski w piśmie z dnia 30.10.2018r. (dotyczącym wniosku o wydanie decyzji ZRID z dnia 01.08.2018 r.) wyznaczył nową datę załatwienia sprawy do dnia 28.12.2018r. w związku z prowadzonym postępowaniem wyjaśniającym. Kontynuowane są prace projektowe nad Projektami Wykonawczymi branży drogowej i mostowej. Ponadto opracowywane są w dalszym ciągu PW…
  • Tydzień 45 2018 r. środa, 14.11.2018- W dniu 9.11.2018 r. w nowej siedzibie Biura Inżyniera w Kępnie przy ul. Przemysłowej 8 odbyła się Rada Budowy nr 13. Podczas spotkania Wykonawca przedstawił postęp prac projektowych w październiku oraz działania planowane na miesiąc listopad 2018r. W okresie sprawozdawczym tj. 01 do 31.10.2018r. Wykonawca kontynuował prace związane z opracowaniem Projektów Wykonawczych branży drogowej, obiektów inżynierskich,…
  • Tydzień 44 2018 r. wtorek, 6.11.2018- Trwa opracowywanie Projektów Wykonawczych branży drogowej oraz mostowej. Projekty wykonawcze dotyczące przebudowy infrastruktury technicznej i usunięcia kolizji w zakresie branży wodno-kanalizacyjnej, teletechnicznej, elektroenergetycznej oczekują na uzgodnienie z gestorami sieci. Zakończono prace nad Projektem Wykonawczym, STWiORB i Przedmiarami Robót dla przebudowy kolizji sieci wodno-kanalizacyjnej i urządzeń SRK. Opracowania zostały przekazane do Inżyniera do przeglądu przez zespół…
  • Tydzień 43 2018 r. wtorek, 30.10.2018- Trwa okres projektowania. W tygodniu sprawozdawczym Wykonawca kontynuował prace związane z opracowaniem Projektu Wykonawczego (branży drogowej, obiektów inżynierskich, robót branżowych), Specyfikacji Technicznych, Projektu Stałej Organizacji Ruchu oraz Przedmiaru Robót (dla Robót Przezbrojeniowych).
  • Tydzień 42 2018 r. piątek, 19.10.2018- W dniu 19.10.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Techniczna nr 15. Wykonawca omówił zakres prac zrealizowanych w tygodniu sprawozdawczym oraz zaprezentował plan działań przewidzianych do realizacji w tygodniu 43. W dniu 18.10.2018 r. w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu, przy udziale Zamawiającego, Wykonawcy oraz Projektanta, odbyło się spotkanie poświęcone uwagom Urzędu…
  • Tydzień 41 2018 r. wtorek, 16.10.2018- Trwa okres projektowania. W tygodniu sprawozdawczym Wykonawca kontynuował prace związane z opracowaniem Projektu Wykonawczego (branży drogowej, obiektów inżynierskich, robót branżowych), Specyfikacji Technicznych, Projektu Stałej Organizacji Ruchu oraz Przedmiaru Robót (dla robót przezbrojeniowych)
  • Tydzień 40 2018 r. środa, 10.10.2018- W dniu 05.10. 2018r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Budowy nr 12. W czasie spotkania zebrani omówili postęp prac zrealizowanych przez Wykonawcę w miesiącu wrześniu. Wykonawca zaprezentował również plan działań na miesiąc październik. Inżynier Rezydent poinformował, że od dnia 02.11.2018r. zostanie uruchomione biuro Inżyniera w Kępnie przy ul. Przemysłowej 8 (I piętro).
  • Tydzień 39 2018 r. wtorek, 2.10.2018- W dniu 28 września 2018r. Wojewoda Wielkopolski działając zgodnie z zapisami art.11d ustęp 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji ZRID na wniosek złożony w dniu 1 sierpnia 2018r i uzupełniony w dniu 17 września 2018 r.…
  • Tydzień 38 2018 r. wtorek, 25.09.2018- W dniu 20.09.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Techniczna nr 14. Wykonawca poinformował, że obecnie prowadzi prace związane z opracowaniem Projektu Wykonawczego, Specyfikacji Technicznych oraz Przedmiarów Robót. W czasie spotkania Wykonawca przedstawił szczegółowy harmonogram zawierający terminy opracowania i przekazania do przeglądu Inżyniera poszczególnych tomów Projektu Wykonawczego. Wykonawca poinformował, że w dniu…
  • Tydzień 37 2018 r. wtorek, 18.09.2018- W tygodniu sprawozdawczym Wykonawca kontynuował prace związane z opracowaniem Projektu Wykonawczego (branży drogowej, obiektów inżynierskich, robót branżowych), Specyfikacji Technicznych (dla przebudowy kolizji), Projektu Stałej Organizacji Ruchu oraz Przedmiaru Robót (dla robót przezbrojeniowych).
  • Tydzień 36 2018 r. wtorek, 11.09.2018- W dniu 07.09.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Budowy nr 11. Podczas spotkania Wykonawca zrelacjonował postęp Prac Projektowych zrealizowanych w miesiącu sierpniu 2018 r. oraz zaprezentował Plan Prac Projektowych na miesiąc wrzesień.
  • Tydzień 35 2018 r. wtorek, 4.09.2018- W tygodniu sprawozdawczym Wykonawca kontynuował prace związane z opracowaniem Projektu Wykonawczego (branży drogowej, obiektów inżynierskich, robót branżowych), Specyfikacji Technicznych (dla przebudowy kolizji) oraz Projektu Stałej Organizacji Ruchu.
  • Tydzień 34 2018 r. wtorek, 28.08.2018- W tygodniu sprawozdawczym Wykonawca kontynuował prace związane z opracowaniem Projektu Wykonawczego (branży drogowej, obiektów inżynierskich, robót branżowych), Specyfikacji Technicznych (dla przebudowy kolizji) oraz Projektu Stałej Organizacji Ruchu.
  • Tydzień 33 2018 r. wtorek, 21.08.2018- W okresie sprawozdawczym Wykonawca prowadził prace związane z opracowaniem Projektu Wykonawczego (branży drogowej, obiektów inżynierskich, robót branżowych) , Specyfikacji Technicznych (dla przebudowy kolizji) oraz Projektu Stałej Organizacji Ruchu.
  • Tydzień 32 2018 r. wtorek, 14.08.2018- W dniu 10.08.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Budowy nr 10. W czasie spotkania Wykonawca omówił zakres prac projektowych zrealizowanych w miesiącu lipcu oraz zaprezentował plan działań na miesiąc sierpień.
  • Tydzień 31 2018 r. wtorek, 7.08.2018- W dniu 31.07.2018 r. PGW Wody Polskie wydało decyzje o udzielaniu pozwolenia wodnoprawnego. W dniu 01.08.2018 r. Wykonawca złożył do Wojewody Wielkopolskiego Wniosek o wydanie Decyzji ZRID. Ponadto Projektant przystąpił do opracowywania Projektu Wykonawczego
  • Tydzień 30 2018 r. wtorek, 31.07.2018- W dniu 26.07.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Techniczna nr 13. Głównym celem spotkanie było zatwierdzenie Projektu Budowlanego oraz Raportu ponownej Oceny Oddziaływania inwestycji na Środowisko. Ponadto Wykonawca w tygodniu sprawozdawczym koncentrował się na uzupełnianiu Wniosku o wydanie Decyzji ZRID.
  • Tydzień 29 2018 r. wtorek, 24.07.2018- Wykonawca kontynuował prace związane z przygotowaniem materiałów do Wniosku o wydanie Decyzji ZRID. Trwa uzupełnianie Projektu Budowlanego przez Wykonawcę oraz prowadzona jest ponowna analiza Projektu Budowlanego przez zespół Weryfikatorów.
  • Rada Budowy nr 9 wtorek, 10.07.2018- W dniu 06.07.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Budowy nr 9. W czasie spotkania Wykonawca przedstawił zakres Prac zrealizowanych w miesiącu sprawozdawczym oraz zaprezentował plan Prac na miesiąc lipiec.
  • Tydzień 28 2018r. wtorek, 3.07.2018- W dniu 09.07.2018 r. został zatwierdzony przez Urząd Marszałkowski w Poznaniu dodatek do dokumentacji geologiczno-inżynierskiej W dniu 10.07.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Techniczna nr 12. W czasie spotkania zebrani omówili stanowisko Wykonawcy na uwagi Inżyniera i Zamawiającego do Projektu Architektoniczno-Budowlanego. W dniu 11.07.2018 r. Urząd Gminy Baranów wydał Decyzje o…
  • Rada Techniczna nr 11 wtorek, 26.06.2018- W dniu 21.06.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Techniczna nr 11. Podczas spotkania Wykonawca przedstawił zakres Prac Projektowych zrealizowanych w Tygodniu 25 2018r. oraz zaprezentował Plan na przyszłe tygodnie. Prowadzone były prace w zakresie: przygotowania materiałów na Naradę Koordynacyjną (ZUDP) przygotowania materiałów do Wniosku o wydanie decyzji ZRID W dniu 21.06.2018…
  • Wykonawca kontynuował opracowywanie Projektów oraz przygotowanie wniosku na Naradę Koordynacyjną wtorek, 19.06.2018- W tygodniu 24 2018 r. Wykonawca kontynuował Prace Projektowe w zakresie opracowania Projektu Budowlanego, Projektu Podziału Nieruchomości oraz przygotowaniem wniosku na Naradę Koordynacyjną. W ramach przygotowania Wniosku na Naradę Koordynacyjną Wykonawca wystąpił o wydanie opinii do następujących instytucji: Powiatowy Zarząd Dróg w Kępnie Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych Ministerstwa Zdrowia Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu…
  • Rada Budowy nr 8 środa, 13.06.2018- W dniu 07.06.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Budowy nr 8. Podczas Rady omówiono postęp oraz plan Prac Projektowych. Bezpośrednio po Radzie odbyło się spotkanie poświęcone Projektowi Linii Rozgraniczających.
  • Wykonawca prowadził prace związane wprowadzaniem do Projektu Budowlanego wtorek, 5.06.2018- W tygodniu 22 2018r. Wykonawca prowadził prace związane wprowadzaniem do Projektu Budowlanego (wszystkich branż) oraz Raportu Ponownej Oceny Oddziaływania na Środowisko uwag Inżyniera i Zamawiającego. Ponadto Wykonawca przygotował Wniosek o wydanie Pozwoleń Wodnoprawnych oraz prowadził prace nad przygotowaniem materiałów na Naradę Koordynacyjną.
  • Rada Techniczna nr 10 wtorek, 29.05.2018- W dniu 25.05.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Techniczna nr 10. Podczas spotkania Wykonawca przedstawił postęp Prac Projektowych oraz Plan na następny Tydzień. W okresie sprawozdawczym Wykonawca prowadził prace związane z opracowaniem Projektu Budowlanego (wszystkich branż), Raportu Ponownej Oceny Oddziaływania na Środowisko, Dokumentacji Hydrogeologicznej, Dokumentacji Geologiczno-Inżynierskiej oraz uzyskaniem Pozwoleń Wodnoprawnych.
  • Wykonawca kontynuował Prace Projektowe związane z opracowaniem Projektu Budowlanego wtorek, 22.05.2018- W tygodniu 20 Wykonawca kontynuował Prace Projektowe związane z opracowaniem Projektu Budowlanego w zakresie: branży drogowej obiektów inżynierskich odwodnienia pasa drogowego i kanalizacji deszczowej oświetlenia pasa drogowego przebudowy kolizji sanitarnych, elektrycznych oraz sieci gazowych rozbiórki budynków. Ponadto Wykonawca przystąpił do przygotowania planu BIOZ oraz materiałów na Naradę Koordynacyjną.
  • Rada Budowy nr 7 wtorek, 15.05.2018- W dniu 11.05.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Budowy nr 7. Głównym tematem spotkania było omówienie postępu Prac Projektowych w miesiącu sprawozdawczym. Wykonawca opracował Raport ponownej Oceny Oddziaływania na Środowisko, Wstępny Projekt Budowlany oraz Mapę do Celów Projektowych.
  • Rada Techniczna nr 9 środa, 2.05.2018- W dniu 24.04.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Techniczna nr 9. Głównym tematem spotkania było omówienie uwag Inżyniera i Zamawiającego do Wstępnego Projektu Budowlanego. Ponadto omówiono aktualny postęp prac projektowych.  
  • Wykonawca kontynuował prace projektowe oraz roboty terenowe poniedziałek, 23.04.2018- W tygodniu 16 2018 r. Wykonawca kontynuował prace projektowe oraz roboty terenowe w zakresie: aktualizacji mapy do celów projektowych raportu ponownej Oceny Oddziaływania inwestycji na Środowisko operatów wodno-prawnych. W dniu 17.04.2018 r. Wykonawca zakończył badania terenowe prowadzone w ramach uzupełniających badań geologicznych.
  • Wykonawca prowadził prace projektowe oraz roboty terenowe wtorek, 17.04.2018- W tygodniu 15 2018 r. Wykonawca prowadził prace projektowe oraz roboty terenowe w zakresie: aktualizacji mapy do celów projektowych uzupełniających badań geologicznych raportu ponownej Oceny Oddziaływania inwestycji na Środowisko operatów wodno-prawnych. Trwa weryfikacja Wstępnego Projektu Budowlanego przez zespół Inżyniera.
  • Rada Budowy nr 6 wtorek, 10.04.2018- W dniu 06.04.2018 r. w siedzibie Zamawiającego odbyła się Rada Budowy nr 6. Podczas spotkania Wykonawca przedstawił zakres Prac Projektowych zrealizowanych w miesiącu sprawozdawczym oraz zaprezentował Plan na kolejny miesiąc.
  • Wstępny Projekt Budowlany oraz Opinia Geotechniczna środa, 4.04.2018- W dniu 30.03.2018 r. Wykonawca złożył do Inżyniera i Zamawiającego Wstępny Projekt Budowlany oraz Opinię Geotechniczną (Dokumentacja Badań Podłoża Gruntowego). W tym samym dniu Wykonawca przekazał do Inżyniera zatwierdzony przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego Projekt Robót Geologicznych.
  • Rada Techniczna nr 8 czwartek, 29.03.2018- W dniu 23.03.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Techniczna nr 8, w czasie spotkania omówiono postęp prac projektowych. Wykonawca kontynuował prace projektowe związane z opracowaniem mapy do celów projektowych, Wstępnego Projektu Budowlanego, Raportu ponownej Oceny Odziaływania na Środowisko oraz uzyskaniem pozwoleń wodno-prawnych. Ponadto Wykonawca rozpoczął prace związane z opracowaniem planu ratowniczych…
  • Kontynuacja prac projektowych związanych z opracowaniem mapy wtorek, 20.03.2018- W tygodniu 11 2018 r. Wykonawca kontynuował prace projektowe związane z opracowaniem mapy do celów projektowych, Wstępnego Projektu Budowlanego, Raportu ponownej Oceny Odziaływania na Środowisko oraz uzyskaniem pozwoleń wodno-prawnych.
  • Rada Budowy nr 5 wtorek, 13.03.2018- W dniu 09.03.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Budowy nr 5. W czasie spotkania omówiono postęp oraz plan prac projektowych. Wykonawca w miesiącu sprawozdawczym kontynuował prace projektowe związane z opracowaniem mapy do celów projektowych, Wstępnego Projektu Budowlanego, Raportu ponownej Oceny Odziaływania na Środowisko oraz uzyskaniem pozwoleń wodno-prawnych.
  • Opracowanie mapy do projektowych wtorek, 6.03.2018- W tygodniu 9 2018 r. Wykonawca prowadził prace projektowe związane z opracowaniem mapy do projektowych, Wstępnego Projektu Budowlanego, Raportu ponownej Oceny Odziaływania na Środowisko oraz uzyskaniem Pozwoleń wodno-prawnych.
  • Rada Techniczna nr 7 piątek, 23.02.2018- W dniu 23.02.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Techniczna nr 7. W czasie spotkania omówiono postęp Prac Projektowych. Wykonawca koncentrował swoje działania nad opracowaniem mapy do projektowych, Wstępnego Projektu Budowlanego oraz Raportu ponownej Oceny Odziaływania na Środowisko. Ponadto Wykonawca wystąpił o uzgodnienie Projektu Budowlanego wiaduktów na liniami kolejowymi (WS-07 – nad…
  • Opracowanie wstępnego projektu budowlanego wtorek, 20.02.2018- W tygodniu 7 Wykonawca prowadził prace projektowe w zakresie: opracowania Wstępnego Projektu Budowlanego uzyskania sprawozdań z wywiadów branżowych mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych Raportu z ponownej Oceny Oddziaływania Inwestycji na Środowisko opracowania operatów wodno-prawnych dla urządzeń wodnych oraz szczególnego korzystania z wód.
  • Rada Budowy nr 4 wtorek, 13.02.2018- W dniu 09.02.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Budowy nr 4. W czasie spotkania omówiono Raport Miesięczny Wykonawcy za okres od 01.01.2018 do 31.01.2018 r. W miesiącu sprawozdawczym Wykonawca zakończył prace projektowe w zakresie opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej. Ponadto Wykonawca wystąpił do zarządców dróg, administratorów kolei oraz cieków wodnych o wydanie Warunków…
  • Wstępny Projekt Budowlany wtorek, 6.02.2018- W tygodniu 5 2018 r. Wykonawca, w ramach realizowanej inwestycji, prowadził prace projektowe nad Wstępnym Projektem Budowlanym oraz Raportem z ponownej oceny inwestycji na środowisko.
  • Szczegółowe warunki techniczne wtorek, 30.01.2018- W tygodniu 4 2018 r. Wykonawca, w ramach realizowanej inwestycji, wystąpił o wydanie szczegółowych warunków technicznych przebudowy do następujących gestorów i zarządców: sieci teletechnicznych: TK-Telkom Sp. Z o.o. przebudowy sieci teletechnicznej PKP TELKOL Sp. Z o.o. ORANGE S.A. NETIAS.A sieci wodociągowej i kanalizacji: Wodociągi Kępińskie sp. z o.o. Wykonawca wystąpił również do Starostwa Powiatowego w…
  • Rada Techniczna nr 6 wtorek, 23.01.2018- W dniu 19.01.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Techniczna nr 6. W czasie spotkania omówiono odpowiedzi na uwagi Zamawiającego i Weryfikatorów odnośnie Koncepcji rozwiązań projektowych przedstawionych przez Wykonawcę. Po spotkaniu odbyło się spotkanie poświęcone negocjacjom odnośnie budowy łącznika do istniejącej drogi krajowej nr 11 (do km 13+420) wraz z budową pełnego…
  • Rada Budowy nr 3 piątek, 12.01.2018- W dniu 12.01.2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Budowy nr 3. W czasie omówiono Raport Miesięczny Wykonawcy za okres od 01.12.2017 do 31.12.2017 r. W miesiącu sprawozdawczym Wykonawca zakończył prace projektowe w zakresie: Projektu Robót Geologicznych Prognozy i Analizy Ruchu Koncepcji rozwiązań projektu w ramach Projektu Budowlanego Ponadto Wykonawca złożył do…
  • Rada Techniczna nr 5 piątek, 5.01.2018- W dniu 05.01.2018 r. w siedzibie zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Techniczna nr 5. W czasie spotkania omówione zostały działania podjęte przez Wykonawcę w ramach realizowanego zdania. Wykonawca prowadził prace projektowe związane z przygotowaniem: Prognozy Ruchu Mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych Raportu Oddziaływania na Środowisko w ramach ponownej oceny Projektu Architektoniczno-Budowlanego
  • Złożenie wniosku piątek, 22.12.2017- W dniu 22.12.2017 r. Wykonawca złożył do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego wniosku o wydanie decyzji zatwierdzającej Projekt Robót Geologicznych.
  • Koncepcje rozwiązań projektowych wtorek, 19.12.2017- W tygodniu 50 Wykonawca opracował koncepcje rozwiązań projektowych w zakresie: Planu sytuacyjnego przebiegu obwodnicy wraz z lokalizacją węzłów Profili podłużnych ilustrujących niweletę drogi S11 Przekroju poprzecznego trasy zasadniczej oraz dróg poprzecznych Schematu odwodnienia trasy Przekrojów poprzecznych oraz podłużnych obiektów inżynierskich
  • Rada Techniczna nr 4 piątek, 15.12.2017- W dniu 15.12.2017 w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Techniczna nr 4
  • Rada Budowy nr 2 piątek, 8.12.2017- W dniu 8.12.2017 r. w biurze Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Budowy nr 2
  • Wypisy z rejestru gruntów czwartek, 7.12.2017- W tygodniu 49 Wykonawca uzyskał wypisy z rejestru gruntów
  • Projekt Robót Geologicznych poniedziałek, 27.11.2017- W dniu 27.11.2017 Wykonawca opracował Projekt Robót Geologicznych
  • Rada Techniczna nr 3 piątek, 24.11.2017- W dniu 24.11.2017 w siedzibie Zamawiającego w Opolu odbyła się Rada Techniczna nr 3
  • Rada Budowy nr 1 piątek, 10.11.2017- W dniu 10.11.2017 r. w biurze Zamawiającego odbyła się Rada Budowy nr 1.
  • Rada Techniczna nr 2 piątek, 27.10.2017- W dniu 27.10.2017 r. w biurze Zamawiającego odbyła się Rada Techniczna nr 2.
  • Przygotowanie materiałów wyjściowych do projektowania. czwartek, 26.10.2017- Rozpoczęto prace w zakresie przygotowania materiałów wyjściowych do projektowania. Wykonawca przystąpił do uzyskania wypisów z rejestru gruntów i budynków dla działek objętych inwestycją. Projektant powołany przez Wykonawcę rozpoczął opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych w zakresie układu drogowego wraz z systemem odwodnienia oraz obiektów inżynierskich.
  • Rada Techniczna nr 1 czwartek, 12.10.2017- W dniu 12.10.2017 r. w biurze Zamawiającego odbyła się Rada Techniczna nr 1.
  • Wystąpienie wykonawcy niedziela, 8.10.2017- W dniu 08.10.2017 r. Wykonawca wystąpił do instytucji i zarządców (w zakresie branży drogowej, obiektów inżynierskich oraz ochrony środowiska) o wydanie warunków technicznych i uzgodnień